Kampanie Linków Sponorowanych

Linki sponsorowane (z angielska Pay-Per-Click – w skrócie PPC) to forma płatnej reklamy umieszczonej w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwarki wyświetlają reklamę, gdy użytkownik wyśle odpowiednie zapytanie, pasujące do listy słów kluczowych reklamodawcy. Zaletą linków sponsorowanych są natychmiastowe efekty prowadzonych kampanii i elastyczność w dokonywaniu zmian w kampaniach reklamowych.

Google Ads

Reklama w systemie Google Ads charakteryzuje się wysoką skutecznością, ponieważ komunikat reklamowy jest dostosowany do zapytania użytkownika wyszukiwarki. Dzięki temu, reklama która promuje Twoje usługi lub produkty, wyświetli się jedynie potencjalnie zainteresowanym klientom.

Zakupy Google

Zakupy Google (Google Shopping) to platforma skierowana do branży e-commerce, która daje możliwość wyświetlenia reklamy produktu w wynikach wyszukiwania zawierającej nazwę, opis, cenę i zdjęcie promowanego produktu. Jeśli prowadzisz sklep detaliczny w Internecie, to oferta dla Ciebie.

Remarketing

Gdy któryś z klientów trafi na Twoją stronę, ale opuści ją bez złożenia zamówienia lub wysłania formularza, nie wszystko jest stracone. Dzięki remarketingowi możemy trafić do niego za pomocą spersonalizowanych komunikatów pojawiających się na stronach, które przegląda.

PPC w trzech krokach

Wybranie fraz kluczowych

Tworzenie kampanii rozpoczynamy od określenia Twoich potrzeb i celów, na których skupimy się prowadząc działania PPC. Po zbadaniu możliwości, przeanalizowaniu konkurencji i obserwacji rynku, przygotuję obszerną listę fraz kluczowych, które będą podstawą całej kampanii linków sponsorowanych.

Stworzenie kampanii

Mając odpowiednio dużą bazę fraz kluczowych, podzielę je na grupy przypisane do odpowiednich komunikatów reklamowych. Później napiszę dostosowane do komunikatów i przyciągające uwagę teksty reklamowe. W przypadku reklamy graficznej, przygotuję cieszące oko banery w odpowiednich formatach.

Monitorowanie i optymalizacja

Skuteczna kampania linków sponsorowanych wymaga stałego monitorowania i optymalizacji. Analizując wyniki poszczególnych fraz kluczowych i komunikatów reklamowych, wyeliminuję te charakteryzujące się niskim współczynnikiem konwersji, zwiększając powodzenie kampanii.

Zalety kampanii PPC

  • możliwość szybkiego uruchomienie kampanii
  • możliwość precyzyjnego kierowania reklam do określonych odbiorców
  • elastyczność i pełna swoboda edycji reklam

Zainteresowany/a? Skontaktuj się ze mną

Wyślij maila na
lukasz@matelski.pl
lub zadzwoń pod nr
+48 736 856 375.

lukasz7matelskiLinki sponsorowane