Social Media Marketing

Media społecznościowe (ang. Social Media) to strony internetowe i aplikacje umożliwiające użytkownikom tworzenie i udostępnianie treści lub uczestnictwo w sieciach społecznościowych. To właśnie tam znajdują się Twoi potencjalni klienci. To od ich opinii i przywiązania zależy, czy Twój biznes się rozwinie i wypłynie na szerokie wody. Dzięki marketingowi w mediach społecznościowych możesz zwiększyć świadomość marki i lojalność konsumencką, zapewniać doskonałą obsługę klienta, zdobywać cenne informacje o klientach, budować relacje, a także zwiększać ruch na witrynie i wiele więcej. Rozwiń swoją działalność w social mediach i zyskaj rozgłos!

Jakie media wybrać?

Facebook

Absolutna podstawa ogromnej większości działań w mediach społecznościowych. Jeżeli nie ma Cię na Facebooku, nie istniejesz. W samej Polsce na Facebooku znajduje się 15 milionów użytkowników, którzy stanowią aż 64% wszystkich użytkowników Internetu. Dotrzyj do nich!

Instagram

Aplikacja do udostępniania zdjęć i krótkich filmów wideo, wykorzystywana przede wszystkim przez młodych ludzi. Dzięki temu sieć ta jest świetna dla marek odzieżowych, restauracji i nie tylko. Żyjemy w czasach kultury obrazkowej, dlatego musisz tam być. Niech świat zobaczy, co masz do pokazania!

Twitter

Medium, w którym komunikacja ogranicza się do wiadomości zawierających 280 znaków, obrazków i linków. Bądź ze swoimi odbiorcami na bieżąco, wchodź z nimi w interakcję i promuj markę. 4 milionów ludzi w Polsce czeka na Twój tweet!

Foursquare

Idealny dla restauracji, pubów, klubów, kawiarni, teatrów i innych lokali gastronomicznych lub kulturalnych. Zdobądź pozytywne recenzje, na które zasługujesz!

TripAdvisor

Medium podobne do Foursquare, ale użytkownicy to głównie turyści. Idealny dla hoteli, hosteli, restauracji, kawiarni i pubów. Przyciągnij więcej gości, niż kiedykolwiek!

Inne

Nasza Klasa, LinkedIn, Snapchat, YouTube, Pinterest i inne? Gdzie Twoi potencjalni klienci spędzają czas? Wybiorę odpowiednie medium do Twoich potrzeb!

Social Media w trzech krokach

Planowanie strategii

Rozumiejąc Twoje potrzeby, możliwości, grupę docelową i wartości marki, zbuduję skuteczną komunikację w mediach społecznościowych. Dzięki dobrze zaplanowanej strategii wyznaczę mierzalne cele oraz dobiorę odpowiednie media i narzędzia.

Tworzenie treści i komunikacja

Zajmę się kompleksowym prowadzeniem marketingu społecznościowego Twojej firmy. W oparciu o przygotowaną strategię, krok po kroku zrealizuję jej etapy. Odpowiadam za przygotowywanie grafiki, ciągłą komunikację z publicznością, prowadzenie konkursów, moderowanie rozmów i tworzenie nowych pomysłów. Jestem specjalistą od social mediów – wiem, jak prowadzić komunikację marki i przyciągać do Ciebie wiernych fanów i klientów.

Monitoring i Raportowanie

Media społecznościowe to organizm, który żyje 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i nie pozwala nawet na chwilę odetchnąć. Komunikacja odbywa się w wielu kierunkach i na różnych polach. Twoja wiadomość może mieć wielki zasięg, dzięki odpowiedniemu użyciu narzędzi. Monitorowanie działań jest niezbędne do oceny odbioru komunikacji między użytkownikami.

Reklama na Facebooku

Facebook wyświetla reklamy, kierując je tylko do użytkowników, którzy są nimi potencjalnie zainteresowani. Korzysta z różnorodnych, starannie dobranych informacji, takich jak hobby, ulubione fanpage’e, tematy, które najczęściej omawiają i tym podobne. Mechanizm ten sprawia, że kampanie w mediach społecznościowych są bardziej skuteczne niż reklamy na stronach internetowych.

Masz już stronę na Facebooku i chcesz ją rozwinąć? Zaufaj profesjonaliście i zwiększ liczbę swoich odbiorców!

Zalety social media marketingu

  • poszerzanie grona odbiorców i angażowanie obecnych klientów
  • możliwość komunikacji z klientami i poznania ich potrzeb
  • zwiększenie świadomości marki

Zainteresowany/a? Skontaktuj się ze mną

Wyślij maila na
lukasz@matelski.pl
lub zadzwoń pod nr
+48 736 856 375.

lukasz7matelskiMedia społecznościowe