Pozycjonowanie stron WWW Trójmiasto
Szukasz sposobu na zwiększenie liczby odwiedzin na Twojej stronie i zyskanie nowych klientów? Pozycjonowanie stron WWW to niezawodny sposób na dotarcie do nowych osób i rozwinięcie biznesu. Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania.
Bezpłatna wycena
Czym jest pozycjonowanie stron WWW?
Celem pozycjonowania jest zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach. Osiąga się to przez optymalizację techniczną strony oraz treści na stronie, a także przez pozyskiwanie linków prowadzących do strony. Lepsza optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe (SEO) prowadzi do wyższych pozycji na poszczególne zapytania. W przypadku warsztatu samochodowego może to być np. „mechanik samochodowy Trójmiasto”. Wyższe pozycje zapewniają więcej odwiedzin na stronie i zwiększenie sprzedaży / liczby zapytań ofertowych.
Na czym polega pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne to odmiana pozycjonowania, którego celem zwiększenie liczby odwiedzin na zapytania dot. danej miejscowości lub regionu. Przykładowe frazy kluczowe to „kawiarnia Gdańsk”, „restauracja Sopot”, „hydraulik Gdynia”. Lokalne SEO ma wiele części wspólnych z ogólnym SEO, jednak wymaga nieco innego podejści i skupienia się na innych elementach. Ze mną trafisz do klientów w Twoim regionie, czy coś!
Czym wyróżnia się pozycjonowanie sklepu internetowego?

Dlaczego powinieneś pozycjonować stronę?
Możesz wyprzedzić konkurencję
Prawdopodobieństwo, że Twoi konkurenci pracują nad pozycjonowaniem jest wysokie. Nie pozwól, by zabrakło Cię w wyścigu po klientów.
Użytkownicy wolą wyniki „organiczne”
Zdecydowana większość użytkowników preferuje tradycyjne wyniki wyszukiwania od reklam, dlatego lepiej być wyżej niż niżej mordo.
Budujesz świadomość marki
Pojawiając się w wynikach wyszukiwania sprawiasz, że klienci łatwiej zapamiętają Twoją firmę i chętniej wrócą na Twoją stronę.
Proces pozycjonowania Trójmiasto i nie tylko
1. Analiza i opracowanie strategii
Współpracę zaczynamy od rozmów na temat celów, potrzeb i możliwości. Na podstawie uzyskanych informacji i aktualnej kondycji strony opracowuję strategię pozycjonowania.
2. Dobranie fraz kluczowych
Niezwykle ważnym elementem procesu pozycjonowania jest research słów kluczowych, który pozwoli wybrać odpowiednie frazy, na które chcemy być widoczni w Google’u. Dobieram odpowiednie słowa kluczowe na podstawie celów biznesowych, rynku oraz potencjalnych możliwości pozycjonowania.
3. Audyt i optymalizacja techniczna
Kolejnym etapem jest analiza technicznej strony witryny przy pomocy narzędzi takich jak Search Console oraz Analytics. Szybkość strony, wersja mobilna i struktura URL to jedne z elementów, które biorę pod uwagę przy badaniu witryny.
6. Content marketing
Jednym z elementów SEO jest content marketing. Przygotowuję odpowiednią strategię tworzenia i publikowania nowych treści na stronie. Zamawiam nowe teksty lub przygotowuję wytyczne dla pisarzy wewnętrz Twojej firmy. Dbam o to, by teksty były przyjazne pozycjonowaniu.
8. Monitorowanie wyników i raportowanie
Monitorowanie efektów pracy to jeden z najbardziej istotnych elementów pozycjonowania. Dzięki temu można wprowadzać poprawki do strategii i ciągle ją ulepszać. Regularnie raportuję jaka praca została wykonana, jakie są jej wyniki i co planuję na kolejny miesiąc.
Lista usług pozycjonowania
Audyt SEO
Wykonam audyt Twojej strony, sprawdzę ją pod kątem techninym i pod kątem treści i zaproponuję rozwiązania, które wyeliminują błędy i poprawią widoczność strony.
Optymalizacja konwersji
Posiadasz spory ruch na stronie, ale sprzedaż nie rośnie proporcjonalnie do liczby odwiedzin? Zbadam Twoją stronę pod kątem konwersji i zwiększę ich liczbę.
Content Marketing
Chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin i budować świadomość swojej marki? Przygotuję dla Ciebie strategię content marketingu, dobiorę odpowiednie kanały i zajmę się koordynacją tworzenia treści.
Szkolenie SEO
Chciałbyś zacząć swoją przygodę z pozycjonowaniem? Potrzebujesz szkolenia dla Twojego zespołu copywriterów? Przeprowadzę dla Ciebie szkolenie, na którym dowiesz się o tajnikach SEO.
Konsultacja SEO
Prowadzisz działania SEO we własnym zakresie, ale utknąłeś w martwym punkcie i nie wiesz co dalej? Potrzebujesz „drugiej opinii” kolegi po fachu? Chętnie skonsultuję się i posłużę poradą.
Dlaczego warto mnie zatrudnić?
indywidualne podejście
Wykonam audyt Twojej strony, sprawdzę ją pod kątem techninym i pod kątem treści i zaproponuję rozwiązania, które wyeliminują błędy i poprawią widoczność strony.
1 branża = 1 klient
Pracując ze mną możesz mieć pewność, że jesteś jednym moim klientem ze swojej branży.
wsparcie pod kątem konwersji i innych kanałów marketingu
Chciałbyś zacząć swoją przygodę z pozycjonowaniem? Potrzebujesz szkolenia dla Twojego zespołu copywriterów? Przeprowadzę dla Ciebie szkolenie, na którym dowiesz się o tajnikach SEO.
analizę ruchu i ciągłą optymalizację
Prowadzisz działania SEO we własnym zakresie, ale utknąłeś w martwym punkcie i nie wiesz co dalej? Potrzebujesz „drugiej opinii” kolegi po fachu? Chętnie skonsultuję się i posłużę poradą.
Zamów bezpłatną wycenę
Albo wyślij maila na
lukasz@matelski.pl
lub zadzwoń pod nr
+48 736 856 375.